首先,我想讚揚一下Ettusais嘅Karin
佢真係好nice,不過佢好似無做/調鋪,因為之後都搵唔番
(都係兩年前嘅事lu)

暗瘡美白雙重修護係我第一次用嘅mask
用後仲有好多精華,我就用佢教嘅方法按摩
佢分左兩塊岩臉型好多數

不過我用完塊臉紅紅地,之後臉部溫度上升...
後記:我用aloe vera gel 上臉都有同樣情況
因為我皮膚個時咩都未用過,太乾?唔適應?

green tree line 

之後,就講下BA Karin送嘅sample
就係滲透導入液x2清爽保濕水x2
好鍾意佢用袋仔裝起佢
題外話:Karin原本想俾soap我試,不過咁岩無

因為我係想試控油(最後都係買左mask)
而滲透導入液同清爽保濕水呢個組合係for oil-control
*esp the toner

試左之後覺得真係控到油
我一水油唔平衡就用呢個sample
我覺得絕對值得推介

green tree line 

 

集中修護泛油T字位及乾燥U字位,針對不同膚質需要分別進行美白及控油修護。


「skin care for acne」
暗瘡美白雙重修護面膜
$230     


T 字位控油面膜 X 7片
賦予肌膚清爽感覺,調整油脂分泌過多的T字位肌膚,改善肌膚粗糙問題,締造不易形成暗瘡肌膚。

U 字位保濕面膜 X 7片
賦予肌膚滋潤感覺,調整因紫外線或乾燥而受損的 U 字位肌膚。抑制過多黑色素形成,預防雀斑、黑斑,美白肌膚。
  • 蘊含高效美白成份(穩定型維他命C)。
  • 深入滲透肌膚抑制過多的黑色素形成,預防因日曬引致的雀斑、黑斑。同時清除積聚黑色素的老化角層細胞,讓肌膚重獲透明感。
  • 調整油脂平衡,抑制暗瘡菌繁殖,締造不易形成暗瘡肌膚。
  • 提升肌膚的抵抗力,防止肌膚粗糙,預防暗瘡及暗瘡印。
<使用方法>

每星期使用1至2次,塗上保濕水及精華素後使用。
先取出T字位控油面膜敷於前額至鼻位置。再取出U字位保濕面膜敷於眼下至咀邊位置。掌心輕壓至面膜緊貼臉上,約10分鐘揭下。輕輕按摩將剩餘的精華素按滲入肌膚。

<Tips>
全新研發 高效保濕抗菌油 ac-control oil「Tips No.705

 

 

 

促進之後塗上的保濕水之滲透力,深入毛孔預防痘痘的滲透導入液


「skin care for acne」
滲透導入液
$165 (補充裝 $145)     85ml
     

潔面後立即柔化角質,令痘痘修護成份及之後使用的保濕水的有效成份能更快深入滲透肌膚。深入毛孔進行痘痘修護的同時,保持肌膚水潤柔軟。

<使用方法>
潔面後及保濕水前使用,按1至2下份量於手心,輕柔按摩至全面吸收。

<Tips>
轉用全新痘痘護理系列時,應由甚麼產品開始使用?「Tips No.700
全新研發 高效保濕抗菌油 ac-control oil「

Tips No.705

 

 

清爽型保濕水充份賦予角質滋潤,預防痘痘。


「skin care for acne」
清爽保濕水
$195 (補充裝 $175)     170ml
     

 

控油保濕水抑制偏油肌膚的油份分泌,預防痘痘形成。充份滲透每一寸角質,平衡肌膚油份,深入毛孔截撃痘痘。蘊含牡丹皮精華

<使用方法>

使用滲透導入液後,按3下份量於化妝棉上,輕拍至全面均勻吸收。

輕拍促進滲透效能
由下至上地轉動手腕,有如向臉上撥出風的輕拍手法,能倍添清爽感覺。

*若有痘痘發炎情況,宜以化妝棉輕印肌膚至全面吸收。

<Tips>
臉頰上的粗大毛孔很討厭,為何會這麼顯眼呢?「Tips No.104
面部肌膚整體都是油性的,特別是T字位經常感到油膩及出現毛孔堵塞。「

根據護膚品的正確使用量每天使用,可使用多久呢?「

轉用全新痘痘護理系列時,應由甚麼產品開始使用?「

全面特別是T字位多油,我擔心毛孔特別明顯?「

Tips No.704Tips No.700Tips No.501Tips No.106

 

http://www.ettusais.com.hk/tc_chi/index.php

arrow
arrow
    全站熱搜

    K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()