如果有睇開我個blog都知我話10月買LUSH 嘅mask of magnaminty
其實初初買豫疑左好耐.因為之前做research都知細嘅保質係3個月,大嘅就4個月
心諗10月買大可以用到2月岩岩考試果排都ok (亦有sis話溫書眼瞓敷好掂星星(注意) )

去到先知原本日子係mark好哂
大嘅到12月尾,小嘅就1月頭
所以就考慮左好耐
最後都買左大

唔知係咪我太驚過期用唔哂定係太聽BA話.次次厚敷
一個月就用完...

 

好啦.入正題.
我覺得佢間鋪好香
但mask of magnaminty 唔算特別大味(我鼻塞(? ))
個mask清潔力都ok嘅
但記得唔好敷太耐.唔係的話塊面會好乾
不過佢D粒子真係好大,按摩會有D痛同埋之後會紅
另外要提嘅係要小心處理用後嘅面膜,感覺上可能有堵塞渠道的風險

有人曾反映mask of magnaminty 太刺激
對皮膚薄的我只要不大力按摩
當然每人的皮膚膚質都不同.這點要自己留意

 

更新:早前,鼻頭長了數顆大大的黑頭,毛孔都谷起了 X(不對)
回購這mask再用數星期,毛孔平了不少星星(注意)
黑點也細小了,不過毛孔都因這幾顆黑頭變得粗大

arrow
arrow
    文章標籤
    lush mask
    全站熱搜

    K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()