之前Sogo Thankful Week, 我入手左Kose 藥用 雪肌精 呢個系列.

 

 

 

呢個set裝有卸妝(Cleasing cream)、洗面(White Milky Wash)、眼膜、Lotion(toner)同Lotion
洗面都幾好嘅, 但要花真金白銀買也不捨得 (其實Kiehl's我也是不捨得買的.)
佢有淡淡嘅香味, 洗完少少滋潤, 唔會太潤
淡白色同Toner好似.

 

Cleasing cream對我來說就太潤了.
我大概真的終有一天化起妝來才會用呢.

 

美白乳液初初塗在臉上都不以為然.
覺得功效歸於toner, 但後來最後幾pump用在滿佈粒粒的胸口, 很明顯地那些印是淡了很多星星(注意)
但特地買這個來塗胸口好奢侈, 但暫時搵唔到替代品

 

眼膜一次實在難以評價,所以no comment

 

至於Toner, 如上文, 首兩星期已經見到自己白左.
之後額頭暗瘡印都開始淡
雖然200ml裝, 用左好耐都仲有, 未用完.
於是開始好奢侈咁用黎添cotton pad敷兩頰, 好保濕星星(注意) 
後尾開始懶, 唔係成日用, 都用左半年有多.

 

green tree line 

http://www.kose.com.hk/sekkisei

後記: 用完KOSE, 去左入手Kiehl's Yerbal Tea.
發覺原來自己都幾鍾意Kiehl's. 買左 Yerbal Tea Toner & Lotion.
因為有睇開Kaman嘅Blog, 所以家族性地有頭髮稀疏問題嘅我仲買左Stylist Series 嘅 Super Thick Volumizer.
佢主要係Sunflower同Sesame seed oil, 但可能我本身頭髮不算好扁(? )
我有需要先會用佢, 用完有時會硬硬地, 不喜歡的話可以自己抓鬆它. 都幾挺嘅.
送左Dsample

arrow
arrow

    K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()