DSC00980.JPG    

今次分享嘅又再一次係用哂先share
睇黎我已經習慣成自然:P

Avene Cleanance 深層潔淨面膜勁推!  
佢有AHA同BHA, 用完真心覺得有去暗瘡印/減淡嘅功效.星星(注意)
對我呢個大部分深層潔淨面膜都清潔唔到嘅人黎講okay. (其實已經慣左好多都無效:P)
因為我要清D好底層嘅野, 例如暗粒, 粉刺, 底層黑頭

DSC00957.JPG  

佢係用kaolin高嶺土做.好似有粒粒嘅粉狀濕mask(好複雜:P)
總之就唔乾啦.
好似係$100-$200之間, 40ml.
有D貴?  其實用到好耐, 我用左半年

 

 

美肌一族 黑薔薇白潤透亮保濕面膜

真係好保濕, mask紙好貼面星星(注意) 心心(喜歡)  
但係對我混合肌來說, over了.
So sticky滴汗(無奈)
之後就唯有再加aqualabel 高效美白活膚導入液.
好好多 :)
  

DSC01052.JPG  

arrow
arrow

    K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()